torsdag 18. mars 2010

Snøvår.


Det er mye sne igjen her, men nå er det mildvær og regn som er meldingen fremover og da forsvinner det vel raskt, og jeg annser min aktivitet på ski er over. Denne hærlige gjengen fra Breili barnehage traff jeg i parken foran kunstforeningens lokaler på min vandring i byen. De hadde inntatt sin lunch i snekanten . Med de fargerike regndressene var de som små blomster i alt det hvite og jeg bare MÅTTE ta bilde av de. Det så ut som de koset seg i solsteiken, de var på opplevelsestur. Det å innta måltider utendørs gjør at maten smaker ekstra godt. Synsinntrykk og lukt må gjøre noe med smaks-sansene våre, og det gir en følelse av frihet og fresk inntak av luft. bevegelse av kropp gir en god følelse i hele menneske. Ut på tur-aldri sur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar