torsdag 10. desember 2009

Besøk på farmen

Marit og Italo blandt bananene. Det syntes de var stas, og de fikk med seg bananer, avocado, sitroner og papegøyeblomster tilbake til leiligheten de hadde leid på en finca i fjellene.
I dag var Italo og Marit , kunstnerpar fra Sandefjord på besøk hos meg. Lunch i strålende sol, og vi tok en runde i bananplantasjen, og det synes alle er morsomt å se. Nokså eksotisk og fremmedartet. De skal feriere her i en uke til, og likte godt å gå turer i fjellet og jeg ga de noen tips på veien.

Her inntar vi lunchen. Det ble sopp-pai med salat og rødvin, kaffe og banankake som ble servert. De var på besøk hos meg i forrige uke.


Det er bestandig veldig hyggelig å få besøk på farmen. Her er min hattevenninne Eva Bruce og hennes mor på besøk hos meg. Eva bor i Los Christianos, og hun elsker hatter så vi er hatte-elskere. Modern fikk en hatt hun også, selv om hun ikke var den som brukte det mest. Vi hadde det veldig hyggelig, og vi koset oss i solen. Eva og jeg hadde ikke bare hatter som samme interesse, men mye annet også. Morsomt å treffe nye mennesker.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar