lørdag 26. februar 2011

Damelunch

Tre glade hattedamer: Eva,meg og Gunn. Hatter er fint å ha for solen, og vi blir mere elegante med hatter på. Eva bruker hatt bestandig, jeg bruker det mye og Gunn har tenkt å begynne å bruke det når hun så hvor lekker hun ble i en av mine hatter som jeg tredde ned på hodet hennes.
Jeg hadde gravet laks på menyen den dagen. De har det meste her på øya, men gravlaks har de ikke. Fersk, norsk laks har de, så det står ikke på å lage gravlaks, og det smaker bedre når man lager den selv synes jeg. Egg, sort rogn, og majones, og avocadokrem ved siden av. Det er deilig sommermat.

Det er bestandig hyggelig med damelunch. Her har vi Eva, Gunn og Inger benket rundt bordet i flotte hatter i solskinnet. Praten går lett rundt et hyggelig bord. Eva og Gunn bor i syd, og det var hyggelig at de svippet over til den andre siden av øya.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar