torsdag 15. oktober 2009

Mine hatter

Denne er lydylike med stor L. Virkelig en feiende flott damehatt som passer til brylluper, barnedåper og lignende. Da er det stillett og glamor.
Dette er yndlingshatten min i sort silkefløyel og den er myk så jeg kan dandere den som jeg vil, og den går absolutt til alt.

Denne hatten er også innkjøpt i London. En tøff, stor sort hatt med bredt fløyelsbånd og fjær. Den er lekker til lange kåper.


Jeg elsker hatter. Dette er Dianahatten, innkjøpt i London for ca.25år siden dengangen prisesse Diana var ett forbilde på hattefronten. Med denne hatten spaserte jeg inn i de beste Londonhotellene og drakk four o`clock tea og ble behandlet som en Lady med tjenere som åpnet dører.Antrekket forøvrig var langt blått ullskjørt ,blå skinnhansker og en blå jakke med innslag av sølv og irrgrønt. Wow, det var tider det.



Det var vår i London men da vi landet på Gardemoen hadde det vært et skikkelig snefall om natten, og jeg gravde frem bilen min med oppbrettet skjørt og jeg kjente sneen smeltet og rant ned i skoene og med denne hatten på hodet-ingen James å oppspore. Det måtte være litt av et syn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar