torsdag 16. april 2009

Hatter

Dette er yndlingshatten min i myk silkefløyel som jeg kan brette og dandere som jeg vil. Dette var noen utvalgte hatter fra min rike hattesamling.
Denne kjøpte jeg også i London for endel år tilbake. Dette var Dianahatten. Prinsesse Diana hadde en maken. Den synes jeg er kjempesøt og superfeminin. Good old days.

Denne er litt av den tøffe typen, litt maskulin men med fløyelsbånd og fjær blir den mykere. Innkjøpt i London for mange år siden.


Det er ikke lett å ta bilde av seg selv, men ved hjelp av badespeilet gikk det, så derfor det anspente uttrykket. Jeg er hattedame.Det er selve prikken over ien. Denne elegante hatten i rosa og hvitt er 17maihatten. Det er en kongelig drive over den. 17mai har jeg bestandig hatt,obligatorisk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar