torsdag 18. november 2021

Fra min kunstneriske verden.

 

Min kunstneriske verden er min verden, min indre skapelses verden.Akkurat nå er det rødvinsvenninnene  mine som dominerer. De utstråler livsglede, vennskap, humor og oppfinnsomhet. Min inspirasjonskilde gjennom mange år er mine venninner som vi har kjent hverandre gjennom hele livet, og når livet går litt i nedoverbakke er venninner godt å ha. Galgenhumoren som kommer frem, så sorg kan snu til en morsom sak som ikke er så viktig - egentlig. Disse små akvarellene har blitt veldig populære, så her er det nok noen og enhver som kjenner seg igjen. Fantasien har ingen grenser, og noen ganger lurer jeg på hva den kommer fra. Setter meg ned og begynner med et ansikt som stiger frem til et gøyalt resultat. I atelier setter jeg på musikk og glir inn i min verden der det aldri er ensomt eller kjedelig. Et fristed for fri fantasi som blir omskapt til bilder. Bilder som skal skape glede med en annens betrakters vegg, og skape glede der. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar