tirsdag 18. mars 2014

70 års jubileum.

 13 mars fylte jeg 70 år.Åra går, men jeg består. Det var strålende sol ute, og det ble et hyggelig venninne-party med champagne-lunch. Velkomst-champagnen kunne vi ta utendørs. Innendørs hadde jeg pyntet klart for fest i blått og hvitt.
 Gode venninner er godt å ha og vi hadde en hyggelig lunch med forrett: Parmaskinke og melon, hovedrett: gravlaks med følge, og dessert; div. oster. En god chabli og en amerone til osten. Skravla gikk høyt, og stemningen var absolutt god.
 Det er hyggelig med en venninnegjeng der vi kjenner hverandre godt.
 Denne flotte hatten var en venninne-presang. De kjenner meg vel godt, for både hatt og fargen var veldig meg. Jubilanten var strålende fornøyd.
Dagen derpå, et hav av tulipaner, vårlig og vakkert. Det er STAS å fylle 70 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar