torsdag 14. mars 2013

Fødselsdag.

Jeg feiret min fødselsdag-i går. Et år går fort og et nytt tall er lagt til min alder. Det er et tall, livets klokke går, men jeg føler meg som en god, godt lagret vin, som blir bedre med årene. Det med alder, livsvisdom og perspektiv som gjør at man får følelsen av å klatre oppover et fjell, og når man når toppen, har man den vide utsikt. Der oppe kan man ta seg en pust i bakken, og bare Nyyyyde utsikten. Pensjonister i dag er i farta hele tiden, opptatt av mye, reiser, treffer nye mennesker, nye forbindelser og opplevelser. De har opparbeidet  kunnskaper av forskjellig art i løpet av livet, og har mistet mye av hemninger, og er trygg på seg selv. Livet er en spennende vei å gå på og det er alltid overraskelser og utfordringer rundt neste sving.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar