torsdag 18. oktober 2012

Ine og Espen gifter seg.

 I dag gifter Ine og Espen seg på Kypros. En viktig dag i deres liv. Tiden går fort, og jeg synes ikke det er lenge siden jeg ble mor til en skjønn liten gutt, Espen, når jeg blar tilbake i minnenes bok.
 Her er neste generasjon, skjønne Marselie, slekten vandrer videre, en evig rundgang.
 Ine med sin skjønne datter.
 En lykkelig, liten familie, her barnedåpen. I dag er det bryllup, og lille Marselie er brudepike. Jeg skulle gjerne vært sammen med dere denne dagen, men det er deres valg, og jeg ønsker dere lykke til, og at dere får et langt og harmonisk liv sammen. En minnesrik dag dere kan ta med dere i DERES minnenes bok.
Kjærligheten gir ikke annet av seg selv og tar ikke fra andre enn enn seg selv. Kjærligheten eier ingenting og kan ikke eies, for kjærligheten er nok i seg selv. GRATULERER MED DAGEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar