mandag 29. juni 2009

Galleri Fjøset er åpnet.

Vakkert var det utenfor også. Denne gamle drakjerren er fyllt av urter. Velkommen til Galleri Fjøset!!!!!!!!!!!
Vakkert stilleben i et gammelt rustent vindu. Min skulptur mor og barn, og utenfor er det sommer.

Bildene kom godt til rette på de hvite veggene, og det var moro å se hva jeg har jobbet med over lengre tid. Jeg har stor bredde, og mange bra bilder, og fikk mange positive og flotte tilbakemeldinger. Jeg har malt lokalene , og malt bildene. Jeg har gjort alt og det har blitt så braaaaaaaaaa. Hurrey.


Det ble virkelig galleri med sjel. dette er for-rommet til fjøset, og der har vi samlet mange gamle ting som vi har funnet på gården b.l.a. denne vakre, lille etasjeovnen.



Galleri Fjøset åpnet sine låvedører lørdag 27juni kl.13. Det var knallvarmt, men i fjøset var det svalt. Jacob og Helmer sto i baren og serverte vin og eplesider til de som kom, i sine arbeidsantrekk, tesjorter som det stod Galleri Fjøset på. De jobbet profft, og solgte kaffe og vafler, tips for god service ble det også. Da sa jeg det som Jacob sa da han tok det grønne kortet i golf: Det var godt å bli ferdig med det. Nå kan jeg slappe av.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar