torsdag 1. oktober 2009

Fjøset stenges for vinteren

Siste søndagen for Galleri "Fjøset" er 4 oktober, før jeg stenger for vinteren. Dette prosjektet som jeg satte igang i juni har vært en suksess. Det har vært mange mennesker innom, og har fått utrolig positive tilbakemeldinger. De fleste bemerker at kombinasjonen fjøs/galleri er morsomt, især når fjøset står der som dengang kuene var der og lite har blitt forandret, så fjøslukta fremdeles sitter i veggene. Mange blir litt blanke i øynene og barndomsminner velter frem, og de må ha vært gode enten det var en tilknytning til venn eller familie. Utstillingene har vært variert og spennende, og jeg har begynt å planlegge neste års kunstopplevelse. Jeg har møtt mange mennesker som har gitt meg impulser og ideer, fått bygdehistorier og kulturhistorie. Alle har vært engasjerte , så omgivelsene har falt i smak. Jeg får se hvordan jeg får snekret isammen noen spennende opplevelser for de som stikker nesen sin innom galleriet til neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar