lørdag 31. desember 2011

Min familie

Her står Helmer i pakkehaugen, klar til aktion. Jeg takker alle mine som jeg er glad i for det året som har vært, og ønsker de et nytt flott 2012 som rein og ubrukt står med nye, spennende opplevelser, utvikling på flere plan, og FRED PÅ JORD! Sammen kan vi skape en bedre verden, men vi får begynne med oss selv og de som står oss nærmest på denne jord!

Farfar prøver å sette seg inn i ungdommens digitale verden. Ipod og pad er en populær julegave.



Mine tre flotte barnebarn Jacob, Emma og Helmer.





Anette, gift med Thomas og datteren Emma i gang med åpning av pakker.







Yngstemann Thomas sammen med Helmer, som han er onkel til og Jacob Cornelius som er sønnen. Det er juleaften og de venter spent på pakkeutdelingen.









Så heldig vi er som har en fin familie, kjekke barn, flotte svigerbarn og barnebarn. Hvert menneske er unik, født med forskjellige egenskaper og interesser. Det er viktig at hvert menneske får utviklet det de har evner og begavelse for, og alle er unike og like verdifulle. Her har vi Espen, den førstefødte med sin Ine som bærer en liten minijente i magen, og vi får hilse på denne nye undret av et mennesker i slutten av januar. Slekten følger slektens gang.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar