onsdag 22. april 2009

Mine barnebarn

Emma, 18 år, voksen jente og farmors venninne. Bodde tre måneder hos meg på Tenerife og lærte seg spansk. Fikk dykkersetevikatet og syntes de som underviste i dykking var dritkule og dritlekre. Advarte henne mot spanske gutters hete blikk, og jeg likte godt at de spurte om vi var mor og datter. Dere er like vakre begge to ble det sagt. Gutta vet å sjarmere mor først for å få kontakt med den unge. Emma fikk forbud mot å si farmor. Her er hun på åpningen av farmors kunstutstilling, og da var det vin og snacks.
Gutta uten masker. Her har de fanget en salemander og det er godt gjort, for de er kjappe. Jacob har fanget og Helmer står klar med bøtta. Ellers moret de seg med sprettert for å treffe rottene som bodde nede i hønsegården. De er også kjappe, så jeg tror ikke de fikk inn noen fulltreffer. Så avlivningen må foretaes med rottegift, men jaktinstinktet var i orden og treffsikkerheten var flott på blikkbokser.




Barnebarn er livets dessert, og jeg har tre desserter. Her er Helmer og Jacob, 10år begge to, født med et halvt års mellomrom, er gode kamrater og har det fint sammen og finner på utrolig mye kreativt. Her skal vi på byen i karnevalstiden på Tenerife.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar