tirsdag 24. januar 2012

Velkommen til verden.

Plutserlig kommer det en snål unge som er noe helt for seg selv, som har sin egen vinkling på livet. Som flakser rundt som en vakker sommerfugl, og sier ;jeg fant, jeg fant som Askeladden. Det er viktig å være nysgjerrig på livet, ikke være redd for å gi seg i kast med "umulige" prosjekter, ikke la seg skremme og dominere av andre mennesker. Bli selvstendig og til slutt FRI. Lytte til din indre stemme. Det er en fin pekepinne i livet. Hør på de som er kloke og kan gi deg noe gode råd. Ikke de som preiker en masse vissvas og piss, søk likesinnede, utveksle meninger og erfaringer, søk kunnskaper på mange plan. Fyll deg med rikdom fra kunnskapens rike kilde, oppsøk naturen som kan gi deg stillhet og ro i sjelen, se på alt som lever. Vær 100%tilstede i livet. Det er de rådene jeg kan gi deg, min nyskapte prinsesse Marselie!

Et nytt lite under er skapt, et nytt barn er født. Velkommen til verden, lille Marselie,en vakker liten prinsesse som jeg er farmor til. Måtte du få et langt og lykkelig liv her på jord og til glede for de som er glad i deg og som kommer til å følge med deg oppover i oppveksten. Et nytt individ som ren og uskyldig står, med blanke ark som skal fylles ut-etterhvert. En personlighet som få vet sammensetningen av, og følgende blir. Alle er vi født unike. Noen trekk får de fra foreldrene, men man undres mange ganger : hva får de det fra?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar