onsdag 14. april 2010

Naturens facinerende verden.

En annen stubbe som jeg har kikket opp i. Det gamle løvet har dannet en hjerteform, og det røde plasthjertet har forsterket formen. Fargene er samstemste og rolige. Når jeg rusler innover skogen føler jeg meg som Askeladden som utbrøt :JEG FANT, JEG FANT.
Her er naturens hjerte. Hjerte er lagt der for å illustrere tanken. Dette er et spennende eventyrhull. Hva finnes innover? Huleformer har alltid satt fantasien og forskertrangen i høysetet, og det vakre mønstret er så flott i denne gamle, morkne stubben.


Jeg slutter aldri å undre meg over naturens facinerende verden. Se dette vakre mønstret som har dannet seg inne i dette nylige nedskjærte treet. Her ser jeg både det ene og det andre. Har blitt litt opphengt i stubber og kikker på alle som kommer i min vei, på mønstrer som danner seg i lav,tre og råte som gir unike mønstre. Liker å oppservere og være 100% tilstede i naturen der jeg går, derfor går jeg ofte alene, da er observasjonsevnen på topp. Går man sammen med andre blir det ofte samtalen som står i sentrum, og da er fokusen der.
I naturen finner jeg inspirasjon, opplevelser og ro.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar