mandag 30. november 2009

Gå en tur.

Her er hønemor med noen i kyllingflokken. De lever helt ved en traffikert gate, og det er rart at det ikke blir overkjørt noen, men det virker som hønemor passer på flokken sin. Eller det er flere hønemorer der med store ungeflokker i alle størrelser, og selvfølgelig er det noen haner der også. Det er det frie, gode liv for alle
Masseidrett må vel dette kalles, litt av et syn på formiddagen, men flott tiltak, alle øker i vekt her i øyrike også, især synes jeg det er ille med overvektige unger og unge. Det er kommet inn fastfood her også. Ellers er det veldig sunt kosthold her med alle de flotte råvarene, fisken fra havet og all solmoden frukt og grønnsaker.

Jeg liker å gå, og på min vandring ned til Puerto tar det vel ca.20 minutter, og det er en morsom tur , opplevelsesrik og full av overraskelser. Her det det hva jeg opplevde sist jeg var ute og gikk. Fellestrim på strandpromenaden. En instuktør foran og over hundre mennesker som fulgte hans anvisninger i rolig tempo. Alle med hvite t-skjorter med en banks logo, så om det var bankansatte eller kunder vet ikke jeg, men det var litt av et syn. Tykke,tynne,høye,lave,slanke og tykke i samme bevegelse i rolige bevegelser, nesten kineske.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar