fredag 12. juni 2009

Gyldne øyeblikk

Her er min skrivestue, der dataen står i sentrum. Den gamle skrivemaskinen er skjøvet til side og har blitt historie og en dekrasjon, men jeg synes den er vakker. Her dukker jeg inn i den digitale verden, og her kan jeg få greie på ALT, hvis jeg er intressert. Shopper rundt i alt mulig rart, kommer meg på kunstutstillinger rundt omkring, og møter tanker hos mennesker som er helt annerledes enn mine egne, kan by på overraskelser og inspirasjon, ett tastetrykk så er du hvorsomhelst i verden.
Her tar jeg med kaffekoppen og setter meg ned iblandt blomstrende busker og blomster, hører på den intense fuglesangen, puster dypt inn og kjenner på duftene, ser utover havet, på båter og måker og liv. Er tilstede i livet og nyter det. En rolig stund for ettertanke og et gyldent øyeblikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar